"Repozicioningom značiek oboch bánk chceme ešte lepšie využiť ich
aktuálny potenciál a posunúť ich k novým cieľovým skupinám klientov.
Ambíciou Poštovej banky bude preniknúť ešte viac do regiónov ako banka
na pošte. Prevzatím jej pobočiek pod značku 365 zároveň predstavíme nový
pohľad na fyzické bankovníctvo. V digitále bude 365.bank dizajnovať
nové produkty primárne na ich použitie do mobilných zariadení," priblížil šéf oboch bánk Andrej Zaťko.
Proces zmeny pobočiek odštartuje začiatkom júla a bude postupne trvať
počas celého leta. V rámci svojich obchodných miest zavedie banka i
digitálne prvky a na pobočkách 365.bank budú môcť obsluhovať svoje
doterajšie produkty aj aktuálni klienti Poštovej banky.
Okrem klasických pobočkových transakčných operácií pribudnú do
produktového portfólia 365.bank aj hypotéka, dlhodobé sporenie na
vzdelanie a termínovaný vklad. Ambíciou banky je stať sa uhlíkovo
neutrálnou bankou. Zmenami prejdú tiež dcérske spoločnosti.